Start

Nieuws met label 'Eemsdelta'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Afscheid gemeenten en websites Appingedam, Delfzijl en Loppersum

logo.JPGmaandag 21 december 2020 18:53 Vorige week in de gemeente Appingedam, Delfzijl en Loppersum afscheid genomen. Dit gebeurde in elke gemeente op een eigen manier. lees verder

Advies informateur Hiemstra: vorm coalitie met Lokaal Belang, CU, VVD en CDA

De-balken-staan-symbool-voor-het-water-en-het-landschap-Foto-Gemeente-Eemsdelta.jpgvrijdag 27 november 2020 15:55 De informatieronde op weg naar de vorming van een coalitie en daarmee een college van burgemeester en wethouders (B&W) voor de nieuwe gemeente Eemsdelta is afgerond. Dit heeft informateur Anno Wietze Hiemstra vanmiddag laten weten aan de toekomstige gemeenteraad. Hij stelt voor het formatieproces te starten met Lokaal Belang Eemsdelta, ChristenUnie, VVD en CDA. lees verder

Persbericht 13 november 2020

gertjansegers_167x232vrijdag 13 november 2020 22:05 Gert-Jan Segers heeft een boodschap voor alle inwoners van de gemeenten Appingedam, Delfzijl en Loppersum, straks Gemeente Eemsdelta. lees verder
Loppersum

Fysieke campagne op laag pitje

IMG_2079.JPGzondag 08 november 2020 14:04 ChristenUnie gaat alle dorpen en wijken Eemsdelta bezoeken. Door de strengere corona-maatregelen van nu zette de ChristenUnie haar fysieke campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen afgelopen zaterdag op een laag pitje. De partij wil mensen niet in ongemakkelijke situaties brengen lees verder
Loppersum

Blijf zoveel mogelijk thuis, en PUZZEL mee!

IMG_0094.JPGzaterdag 07 november 2020 12:47 Ook de komende weken geldt nog: Blijf zoveel mogelijk thuis, hou afstand, minimaal 1 ½ meter, handen wassen, mondkapje, u weet en kent het allemaal wel. Hou vol. En wie de schoen past………. lees verder