Start

Vergadering Raadsklankbordgroep (RKBG) Eemdelta 26 februari 2020

IMG_9668.JPGdonderdag 27 februari 2020 13:18 Benoeming beoogd griffier Gemeente Eemsdelta. Unaniem is de voorkeur uitgesproken voor mevrouw T.G.C. (Tineke) Kramer-Klein, de huidige griffier van de gemeente Appingedam. Zij zal per 1 mei 2020 starten als beoogd griffier. De beoogd griffier komt tot de herindeling in dienst bij de gemeente Delfzijl. lees verder

Meeschrijven met het programma ChristenUnie Eemsdelta 2021-2026

80284182_571858163658928_5983599504501243904_o.jpgwoensdag 22 januari 2020 11:10 Wethouders, raadsleden en fractieassistenten van de ChristenUnie in de gemeenten Appingedam, Delfzijl en Loppersum starten binnenkort met het (mee)schrijven van het verkiezingsprogramma voor de ChristenUnie Eemsdelta…..Help en schrijf jij mee? lees verder

Naam Voedselbank ADL gewijzigd naar Voedselbank Eemsdelta

IMG_1748.JPGdinsdag 14 januari 2020 16:54 De naam van de Voedselbank voor inwoners uit de gemeenten Delfzijl, Appingedam en Loppersum is aangepast. De nieuwe naam is Voedselbank Eemsdelta, en sluit hiermee naadloos aan op de komende herindeling van bovengenoemde gemeenten, die vanaf
1 januari 2021 samen verder gaan als Gemeente Eemsdelta.... lees verder
Loppersum

Persbericht 17 december 2019 Benoeming gemeentesecretaris nieuwe gemeente Eemsdelta

RHHKoch portret2.jpgwoensdag 18 december 2019 16:41 Voor de nieuwe gemeente Eemsdelta is Ronald Koch benoemd tot beoogd gemeentesecretaris/ algemeen directeur. Het nieuwe college van Burgemeester en Wethouders van Eemsdelta maakt de benoeming van de gemeentesecretaris/algemeen directeur uiteindelijk definitief... lees verder
Loppersum

Groningers vinden versterking nodig, maar denken niet dat dit gebeurt....

IMG_8168.JPGmaandag 16 december 2019 11:03 Groningers met schade aan hun huis hebben er vaak weinig vertrouwen in dat hun woning ook daadwerkelijk wordt versterkt. Dat blijkt uit onderzoek van Katherine Stroebe en Tom Postmes van de Rijksuniversiteit Groningen in opdracht van de Nationaal Coördinator Groningen (NCG). lees verder